Informații despre livrare

Atenția la detalii în timpul procesului de creație a buchetelor de flori marca Zece Buchete este însoțită de o grijă pe măsură în timpul livrării acestora. Luăm în serios procesul de livrare pentru că știm că un cadou în primul rând se oferă. De aceea, toate produsele sunt transportate și înmânate de către curierii proprii, discret și cu zâmbetul pe buze. Avem încredere că echipa noastră nu va dezamăgi.

Aria standard de livrare

Toate buchetele, aranjamentele florale și alte produse marca Zece Buchete pot fi livrate pe raza municipiului București și în întreg județul Ilfov.

Nu percepem nicio taxă de livrare în aria acoperită de curierii noștri, însă comanda minimă care poate fi plasată pe site-ul nostru este în valoare de 179 de lei.

Livrăm numai cu propriii curieri pentru a ne asigura că buchetele ajung la destinație în cele mai bune condiții.

Datorită suprafeței mari pe care trebuie să o acoperim, s-ar putea să existe mici decalaje față de intervalul selectat de livrare pentru adresele mai îndepărtate din județul Ilfov.

Momentan nu livrăm buchete în toată țara, dar lucrăm la găsirea unei soluții care să ne garanteze calitatea serviciului de transport.

Aria extinsă de livrare

La cerere, putem livra și în afara ariei standard, dar nu mai departe de 250 de kilometri față de București. Acesta este un serviciu pe care îl punem la dispoziția clienților valabil doar pentru comenzile plasate prin email, cu plata în avans. Iată ce condiții trebuiesc îndeplinite pentru ca o comandă să poată fi expediată în aria extinsă de livrare:

  • Comandă minimă: 499 lei + transport
  • Minim un buchet sau aranjament floral
  • Confirmarea plății cu 24 de ore înainte de ziua livrării
  • Distanța pe șosea față de București să nu depășească 250 km

Dacă se îndeplinesc toate cerințele enumerate mai sus, florile pot fi livrate în aceleași condiții ca în aria standard, de către unul din curierii noștri. Taxa de transport se stabilește în funcție de distanța până la adresa destinatarului și înapoi, calculată de la Piața Victoriei, București. Tariful pe kilometru este de 0.8 lei. De exemplu, o comandă în Ploiești va avea o taxă de transport de (2 x 62) x 0.8 = 99 lei. Pentru Brașov, taxa va fi de (2 x 167) x 0.8 = 267 lei.

Programul livrărilor

Îi putem face o surpriză plăcută persoanei dragi ție de luni până sâmbătă, de la 9 dimineața la 9 seara. Ne rezervăm toată duminica pentru persoanele cele mai dragi nouă și pentru a ne regăsi avântul și entuziasmul pentru frumos. Îți mulțumim pentru înțelegere!

Totodată, pentru a ne asigura că vom livra florile cu succes din prima încercare, te rugăm ca înainte de a finaliza comanda să selectezi un interval orar în care crezi că vom avea cele mai mai mari șanse de a găsi destinatarul la adresa menționată.

Zile în care livrăm flori

Luni – Sâmbătă / 10 – 20

Intervale disponibile

10 – 15 (în prima parte a zilei)
15 – 20 (în a doua parte a zilei)

Situații speciale

Destinatarul nu este la adresă. Dacă beneficiarul florilor nu va fi găsit la adresa din comandă în intervalul menționat, avem mai multe soluții, în funcție de natura adresei.

  • Adresă comercială/birouri: Curierii noștri vor încerca să predea buchetul de flori împreună cu celelalte produse persoanei de la recepția firmei sau a clădirii cu instrucțiuni clare. Vom notifica și destinatarul de existența unui „colet” lăsat la recepție în atenția lor. Mesajul tău va fi în siguranță, felicitarea fiind sigilată!
  • Adresă rezidențială: Dacă nu vom putea găsi beneficiarul la adresa din comandă, vom încerca să stabilim de comun acord un alt interval sau o altă adresă folosind numărul de telefon furnizat, fără a deconspira natura „coletului”. Nu lăsăm florile vecinilor decât la propunerea venită din partea beneficiarului sau a clientului. Dacă ne este imposibil să luăm legătura cu destinatarul, se consideră că încercarea de a livra este nereușită, caz detaliat în paragraful următor.

Livrare nereușită. În cazul în care produsele comandate nu pot fi livrate din motive ce nu țin de noi (ex. destinatarul nu a putut fi găsit în intervalul specificat sau adresa e greșită), îți oferim o a doua încercare la aceeași adresă sau la o adresă diferită din București sau Ilfov, fără costuri suplimentare. Dacă nici după a doua încercare produsele nu pot fi livrate sau nu au cui să fie livrate, ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de transport de 50 de lei pentru o eventuală a treia încercare în cursul aceleiași zile.

Comandă refuzată. În situațiile în care beneficiarul florilor refuză primirea acestora din motive ce nu țin de calitatea produselor sau a serviciului de transport, te vom contacta pentru a ne furniza o altă adresă unde putem livra florile în cursul aceleiași zile, fără costuri adiționale.

Zile libere 2020

În timpul anumitor sărbători legale, nu vom putea onora comenzi, așa că nici serviciul de transport nu va fi activ. Acestea sunt zilele în care nu vom livra în 2020:

  • 1 și 2 ianuarie – Anul Nou
  • 18, 19 și 20 aprilie – Paștele Ortodox
  • 1 mai – Ziua Muncii
  • 1 iunie – Ziua Copilului
  • 8 iunie – Rusaliile
  • 1 decembrie – Ziua Națională a României
  • 24 decembrie, 25 și 26 decembrie – Crăciunul
  • 31 decembrie – Ajunul Anului Nou