Termeni și condiții

Bine ai venit! Pe această pagină vei găsi condițiile pe care fiecare client al site-ului zecebuchete.ro le acceptă implicit în momentul plasării unei comenzi online sau telefonic.

Site-ul zecebuchete.ro este administrat de către SC ZeceBuchete SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J29/3375/2019, identificată prin Codul Unic de Înregistrare 41965424, având adresa sediului social în municipiul Câmpina, pe Calea Doftanei 35A.

Drepturi de autor

Site-ul zecebuchete.ro este în proprietatea și administrarea societății comerciale ZeceBuchete SRL. Atât pozele de produs, cât și întreg conținutul site-ului zecebuchete.ro, incluzând, fără limitare, tot materialul scris, sloganuri, logo-uri, documente, texte, imagini, ș.a.m.d. sunt proprietatea ZeceBuchete SRL. Este strict interzisă copierea, reproducerea, sau utilizarea imaginilor și/sau a conținutului site-ului fără permisiunea noastră în scris.

Preluarea comenzilor

În momentul de față nu putem prelua comenzi cu livrare în aceeași zi decât în anumite condiții, telefonic. În acest fel ne putem asigura că florile pe care le va primi beneficiarul vor fi de cea mai bună calitate, iar în cazul unor eventuale înlocuiri prevăzute la capitolul „Disponibilitatea florilor”, putem informa clientul și obține acceptul acestuia în timp util. Ora maximă la care se pot prelua comenzi online sau pe email cu livrare programată pentru ziua următoare este 23:59.

Anularea unei comenzi

O comandă plasată pe site-ul zecebuchete.ro poate fi anulată cu maxim 24 de ore înainte de începutul intervalului de livrare din ziua în care este programată expedierea produselor. De exemplu, pentru a anula o comandă cu livrare programată joi în intervalul 12-16, aceasta se poate anula cel târziu miercuri la ora 12:00.

Anularea se poate face fie telefonic la numărul 0744 532 229, fie prin email, completând formularul prezent pe pagina de contact.

Modificări aduse unei comenzi de către client

O comandă plasată pe site-ul zecebuchete.ro poate fi modificată în întregime cu maxim 24 de ore înainte de începutul intervalului de livrare din ziua în care este programată expedierea produselor. Suntem flexibili, prin urmare vom încerca mereu să găsim căi de a satisface cerințele clienților în limita posibilităților, însă nu putem garanta onorarea modificărilor de ultim moment aduse comenzilor.

Disponibilitatea florilor

Din diverse motive ce nu țin de noi, s-ar putea ca anumite tipuri de flori să nu fie disponibile la furnizori sau la standardele de calitate cerute de către noi. În cazul în care schimbările sunt minore, ne rezervăm dreptul de a înlocui florile cu alternative similare ca număr, aspect și/sau textură de aceeași valoare sau mai mare. În cazul în care schimbările aduse produsului sunt majore, vom contacta clientul pentru a obține acordul verbal sau scris pentru a opera anumite înlocuiri pe care echipa noastră le consideră oportune.

Returnarea produselor

Din cauza naturii perisabile a florilor tăiate, buchetele și aranjamentele florale comercializate pe site-ul nostru nu se pot returna. Prevederile OUG 34/2014 oferă clientului dreptul de a se retrage din contractul între părți în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data livrării produselor sau a serviciilor. Produsele susceptibile unei deteriorări rapide sau produsele personalizate nu fac obiectul unui retur.

Produsele care nu sunt perisabile pot fi returnate oricând în decursul celor 14 zile de la data livrării lor printr-o informare clară, în scris, în care să fie precizate detaliile despre comandă. În cazul în care clientul a luat decizia de a se retrage din contract, returnarea produselor se face pe adresa Calea Doftanei 35A, mun. Câmpina, jud. Prahova prin orice serviciu de curierat rapid împreună cu toate documentele primite inițial, cât și formularul de retragere a contractului dintre părți, semnat. Toate costurile serviciului de curierat vor fi suportate de către noi.

Suma plătită va fi rambursată integral în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii formularului de retragere împreună cu produsele nedeteriorate/desfăcute/fără elemente lipsă pentru retur.

Livrarea produselor comandate

Livrarea produselor comandate pe site-ul nostru este gratuită pentru adresele aflate pe raza municipiului București și a județului Ilfov, toate comenzile fiind livrate prin curieri proprii. Comenzile sunt livrate de luni până sâmbătă, în intervalul orar 9-21. La plasarea unei comenzi, clientul are posibilitatea de a selecta un interval de trei ore din cele 4 disponibile. Pentru a afla mai multe informații legate despre politica noastră de livrare a produselor, aria extinsă de livrare și cum gestionăm situațiile speciale, accesează pagina Informații despre livrare.

Prezentarea produselor

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile sau orice date de natură tehnică de pe site-ul zecebuchete.ro fără o înștiințare sau notificare în prealabil. Aceste date tehnice au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală. Fotografiile produselor sunt cu titlu de prezentare și nu crează nicio obligație contractuală. Produsele finale pot avea ușoare diferențe cromatice, de textură, formă sau ambalaj față de fotografiile de pe site.

Modalități de plată

Poți plăti produsele comandate prin următoarele metode de plată: online, cu cardul sau prin transfer bancar. Pentru mai multe detalii despre felul în care poți plăti pe site-ul zecebuchete.ro, te rugăm să consulți pagina Modalități de plată.